خرید زندگی

تاورکرین های بدون تأییدیه ایمنی جمع آوری می شوند

تاورکرین های بدون تأییدیه ایمنی جمع آوری می شوند

به گزارش خرید زندگی، رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اگر ایمن سازی تاورکرین ها توسط مالکین انجام نشود، شهرداری باید نسبت به جمع آوری تاورکرین ها اقدام نماید.


به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، مهدی بابایی رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که یکی از الزامات کمیته های ایمنی مناطق ۲۲ گانه پیگیری ایمنی تاورکرین هاست، اظهار نمود: اگر تاورکرین ها تاییدیه ایمنی نداشته باشند، باید اخطارهای لازم صادر و یا از فعالیت این دستگاه ها جلوگیری شود. اگر ایمن سازی توسط مالکین صورت نگیرد، شهرداری باید نسبت به جمع آوری تاورکرین ها اقدام نماید. وی با اعلان اینکه قبل از تشکیل کمیته های ایمنی در مناطق، به شکل جدی و عملیاتی به این مورد پرداخته نمی شد، اشاره کرد: ایمنی تاورکرین ها جز موارد جدی است که در جلسات کمیته ایمنی مناطق بررسی می نماییم و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گزارشات لازم را درباب تاورکرین های فعال به تفکیک دستگاههای دارای مجوز و بدون مجوز عرضه می کند. بر طبق این گزارش، مناطق در بررسی ایمنی تاورکرین ها مورد ارزیابی قرار می گیرند. بابایی با بیان این که یکی از دستورکارهای دیگر در این دوره بررسی ایمنی گودهای پرخطر است، خاطرنشان کرد: این گودها عمدتا رها شده و تعیین تکلیف نشده بودند. در همین جهت مناطق مکلف شدند که مالکین را به ایمن سازی گودهای پرخطر ملزم کنند. رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران همین طور خاطرنشان کرد: در مواردی که مالکین مبادرت به ایمن سازی نمی کنند، مناطق باید رأساً در پر کردن و یا ایمن سازی گودها وارد عمل شوند. در شروع این دوره تعداد زیادی گود پرخطر در مناطق وجود داشت و مورد رسیدگی نبود اما در دستور کار کمیته های HSE مناطق قرار گرفت. وی با تاکید بر این که این موضوع موجب شد تعداد زیادی از گودها تعیین تکلیف و از دستور کار بیرون بروند، اظهار داشت: پرخطرترین گود تهران، گود برج میلاد بود که شورای شهر برای ایمن سازی آن بودجه درنظر گرفت و آن گود با ورود شهرداری ایمن سازی شد. مابقی گودها مالکیت شخصی یا دولتی دارند و شهرداری تلاش می کند که مالکین را مکلف به ایمن سازی کند و همانطور که گفته شد اگر مالکین اقدامی انجام ندهند، شهرداری وارد عمل خواهد شد.وی با اشاره به اینکه پیش از تشکیل کمیته های ایمنی در مناطق، بشکل جدی و عملیاتی به این مورد پرداخته نمی شد، اشاره کرد: ایمنی تاورکرین ها جز موارد جدی است که در جلسات کمیته ایمنی مناطق بررسی می نماییم و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گزارشات لازم را درباب تاورکرین های فعال به تفکیک دستگاههای دارای مجوز و بدون مجوز عرضه می کند. وی با تأکید بر اینکه این مورد باعث شد تعداد زیادی از گودها تعیین تکلیف و از دستور کار خارج شوند، گفت: پرخطرترین گود تهران، گود برج میلاد بود که شورای شهر برای ایمن سازی آن بودجه در نظر گرفت و آن گود با ورود شهرداری ایمن سازی شد.

1404/08/28
10:59:58
5.0 / 5
7
تگهای خبر: دولت , سازمان , شهرداری , شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

خرید زندگی