خرید زندگی

جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی بعلاوه  لیست قیمت ها

جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی بعلاوه  لیست قیمت ها

به گزارش خرید زندگی مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از شروع به كار اپلیكیشن رزرو صندلی اتوبوس های دربستی اطلاع داد و فهرست نرخ كرایه را هم منتشر نمود.


محمود ترفع در گفتگو با ایسنا، با بیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های خصوصی و عمومی از امروز (شنبه ۲۳ فرودین ماه) اظهار داشت: طرح رزرو صندلی هم از امروز آغاز می شود؛ اما دقت داشته باشید كه این طرح برای اتوبوس های حمل و نقل عمومی نیست.

وی اظهار داشت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلكه یك استارتاپ، اپلیكیشنی را به نام «به همراه» طراحی نموده كه مردم در صورتی كه مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده كنند، می توانند با در اختیار گرفتن یك مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از این طرح برای صندلی های این مینی بوس ها و اتوبوس های دربستی استفاده كنند.
ترفع با اشاره به اینكه در این اپلیكیشن، از اتوبوس و مینی بوس های دربستی كه معمولا برای سرویس كاركنان ادارات فعالند، استفاده می شود، اظهار نمود: به هیچ عنوان این اپلیكیشن در اتوبوس های شركت واحد، كاربرد ندارد و با رزرو صندلی این اتوبوس ها، از تراكم جمعیت جلوگیری می شود؛ چونكه در یك اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار می شوند.

به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا؛ مسیر خطوط دربستی و فهرست قیمت آن به شرح ذیل است:













1399/01/23
20:36:01
5.0 / 5
3373
تگهای خبر: اجتماعی , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
خرید زندگی