خرید زندگی
فرمانده انتظامی شاهرود:

دستگیری 2 سارق ساختمان در شاهرود

دستگیری 2 سارق ساختمان در شاهرود

به گزارش خرید زندگی، فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق ساختمان های نیمه تمام در این شهر آگاهی داد و اظهار داشت: تهیه مواد مخدر انگیزه این سرقت ها اعلام شده است.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا شائینی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان این که در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه تمام موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، اظهار داشت: برای شناسایی سارقان اقدامات فنی به کارگیری و گشت های هدفمند فعال شد.
وی ضمن بیان این که تحقیقات پلیسی در محل های مورد نظر بصورت محسوس و نامحسوس انجام گرفت، اضافه کرد: پلیس توانست سارقان را هنگام سرقت دستگیر کند.
فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو متهم این پرونده آگاهی داد و اظهار داشت: سارقان از افراد سابقه دار و معتاد بودند که همگی به دادسرا معرفی گشتند.
شائینی ضمن بیان این که انگیزه سارقان تهیه مواد مخدر عنوان شده است، اشاره کرد: این سارقان به انجام سه فقره سرقت از ساختمان های نیمه تمام اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: برای پیش گیری از این سرقت ها مالکان می بایست نسبت به ایمن کردن ساختمان های نیمه کاره و بستن راه های خلاف اقدام نمایند.


منبع:

1403/03/21
13:34:03
5.0 / 5
216
تگهای خبر: پلیس , ساخت , سرقت , مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
خرید زندگی