خرید زندگی

افتتاح فاز گردشگری پروژه هزار و یك شهر در ۱۴۰۰

افتتاح فاز گردشگری پروژه هزار و یك شهر در ۱۴۰۰

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشاركت های مردمی شهرداری تهران از افتتاح فاز یك گردشگری پروژه هزار و یك شهر در سال 1400 آگاهی داد.


شکرالله بنار در گفت و گو با ایسنا، در مورد سرانجام پروژه هزار و یک شهر اظهار داشت: پروژه هزار و یک شهر، بزرگترین پروژه گردشگری در غرب تهران است که در ۱۳۸ هکتار با مشارکت شهرداری تهران و شرکت عظام اجرا می گردد که بر طبق این قرارداد که سالها پیش منعقد شده است، شهرداری در این پروژه سهم ۳۰ درصد و شریک مالی سهم ۷۰ درصدی دارد.
وی با اعلان اینکه در زمان انعقاد قرارداد فی درخلال شهرداری و شریک تجاری، سند زمین هزار و یک شهر آماده نبود، اضافه کرد: این مسئله بعدا سبب ایجاد اختلافاتی با معرضین پروژه شد، اما نهایتا ماه گذشته مسئله سند این ۱۳۸ هکتار با ارتش حل و فصل شد.
بنار با تاکید بر اینکه اخیرا جلسه ای با شریک شهرداری تهران در این پروژه در معاونت مالی شهرداری برگزار کردیم که در این نشست مشکلات اجرای این پروژه بررسی گردید، افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری به شریک مالی خود برای حل مشکلاتش کمک نماید تا پروژه در مفاد قرارداد ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: برنامه تکمیل پروژه هزار و یک شهر در دو فاز تدوین شد که در فاز اول گردشگری و در فاز دوم توجه به ساخت اماکن تجاری مورد توجه قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اضافه کرد: بر طبق تصمیمات این جلسه مقرر شد که در فاز اول راه اندازی، زوم گردشگری این پروژه بعنوان اولویت اول در دستور کار قرار گیرد بگونه ای که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
وی با اعلان اینکه در فاز دوم نیز ساخت و تکمیل پروژه های تجاری و... در دستور کار قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: توافق در موضوع زمان بندی انجام شده و مقرر شد شهرداری تهران به شریک مالی خود کمک نماید تا هرچه سریعتر این پروژه افتتاح شود.



1399/08/24
14:23:08
5.0 / 5
1195
تگهای خبر: ساخت , سازمان , شهرداری , كمك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
خرید زندگی