خرید زندگی
فرماندارتهران خبر داد

آغاز بهره برداری و كلنگ زنی از ۱۹۴پروژه در روزهای الله دهه فجر در تهران

آغاز بهره برداری و كلنگ زنی از ۱۹۴پروژه در روزهای الله دهه فجر در تهران

خرید زندگی: فرماندار تهران از آغاز بهره برداری و كلنگ زنی ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران با اعتباری معادل ۲، ۹۳۳ میلیارد تومان در حوزه های عمرانی، گردشگری، سلامت، گازرسانی و آب و برق رسانی آگاهی داد.


به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در همایش تجلیل از خادمان ملی روستا و عشایر ایران و بهره برداری كلنگ زنی از ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران اظهار داشت: امروز ۱۹۴ پروژه در سطح شهرستان تهران با اعتباری حدود ۳، ۰۰۰ میلیارد تومان به جز اعتباراتی كه شهرداری تهران در سطح شهرستان برای پروژه های مختلف مختص كرده است بهره برداری و كلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز مسئولان ملی استانی در شهرستان تهران و روستاهای هاجرآباد و همه سین حضور پیدا كردند تا با بهره برداری و كلنگ زنی پروژه های گازرسانی و آب رسانی در این روستاها به صورت نمادین بهره برداری از ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران را در روزهای الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز كنند.
وی افزود: یكی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران پایداری ۴۰ ساله مقابل استكبار جهانی، پایداری كه چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در طول ۳۲ سال جنگ تحریم های ظالمانه مقابل جمهوری اسلامی ایران تك و تنها به رهبری امام و رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم توانستیم استقلال و جمهوری اسلامی را حفظ نماییم. همین یك دستاورد كفایت می كند در حالیكه ما در طول این ۴۰ سال در ۷۹ شاخص توانسته ایم در سطح جهان ممتاز شویم.
فرماندار تهران اشاره كرد: بالقطع در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور خود با وجود همه مشكلاتی كه استكبار برای مردم ما به وجود آورده است، یكبار دیگر شكوه و قدرت و عظمت ملت و ایران اسلامی را پیش چشم دشمنان به نمایش خواهیم گذاشت و امیدواریم به لطف امام عصر (عج) مشكلات مان یكی سپس دیگری حل شود.



1397/11/17
17:16:22
5.0 / 5
4226
تگهای خبر: سلامت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
خرید زندگی