خرید زندگی
سخنگوی سازمان ثبت احوال خبر داد

عودت هزینه های ثبت نام ناقص كارت ملی هوشمند تا ۲۰ اسفند

عودت هزینه های ثبت نام ناقص كارت ملی هوشمند تا ۲۰ اسفند

خرید زندگی: به دنبال تماس ها و پیامك های مكرر برخی شهروندان با ایسنا مبنی براینكه در سامانه جدید ثبت نام كارت ملی هوشمند هزینه ای از حساب بانكی آنها كسر می گردد ولی فرآیند نوبت دهی به صورت كامل صورت نمی گیرد، سخنگوی سازمان ثبت احوال اعلام نمود كه این مورد بزودی برطرف خواهد شد و این مبالغ كسر شده در صورت عدم ثبت نوبت دهی بزودی به حساب شهروندان بازگردانده خواهد شد.


سیف الله ابوترابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینكه در پورتال جدید سامانه ثبت نام كارت ملی هوشمند ابتدا نوبت دهی انجام و سپس هزینه ای دریافت می شود، گفـت: كسانی كه به علت تغییر پورتال در هفته های گذشته ثبت نام كرده اند و مبالغی از حسابشان كم شد اما نوبت دهی به منظور ثبت نام انجام نشد، بزودی این مبالغ كسر شده به حسابی كه از آن پول واریز شده بازگردانده خواهد شد.
وی ادامه داد: با "سامانه سداد" بانك ملی هماهنگی هایی انجام شده است و در حال مشخص كردن جامعه هدف هستیم تا تعداد افرادی كه در كل كشور با این مشكل مواجه گشتند مشخص شوند. سپس این آمارها در اختیار سامانه سداد گذاشته خواهد شد و مبالغ دریافتی هم به حساب واریزكننده بر خواهد گشت یعنی مردم نگران هزینه های كسر شده از حساب هایشان نباشند.
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به اینكه این مشكل حداكثر تا ۲۰ اسفندماه برطرف خواهد شد، اظهار نمود: اگر پس از زمان مشخص شده هنوز بعضی از شهروندان این مبالغ به حسابشان بازنگشت می توانند با سازمان ثبت احوال وشماره های ۶۰۹۰۲۷۱۹ یا۶۰۹۰۲۷۱۶ تماس بگیرند و این مشكلشان را با خدمات شهروندی سازمان ثبت احوال مطرح كنند.



1396/12/12
23:31:55
5.0 / 5
4554
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
خرید زندگی