خرید زندگی
فرمانده انتظامی استان مركزی:

عاملان شهادت شهید مرتضی براتی دستگیر شدند

عاملان شهادت شهید مرتضی براتی دستگیر شدند

به گزارش خرید زندگی فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم مرتضی براتی دستگیر شدند.



به گزارش خرید زندگی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ حسن مفخمی شهرستانی اظهار نمود: در تاریخ بیست و پنجم آذر ماه سالجاری در درگیری سارقان مسلح احشام با مأموران انتظامی، متأسفانه ستوانیکم مرتضی براتی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی بیان نمود: از همان دقایق اولیه، تیم هایی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری دیگر پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان های دخیل در موضوع، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده را شروع کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سرانجام پس از گذشت ۴۶ روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی، تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و مخفیگاه اعضای این باند در استان مرکزی و استان های خوزستان و لرستان شناسایی و مورد رصد نامحسوس تیم های اعزامی از پلیس استان قرار گرفت.
مفخمی شهرستانی تصریح کرد: سرانجام در سحرگاه روز گذشته، در عملیات ضربتی تیم های اعزامی پلیس استان و همکاری تنگاتنگ پلیس استان های لرستان و خوزستان، ۶ نفر اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم مرتضی براتی دستگیر و به پلیس استان دلالت شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از تعاملات بسیار مطلوب دستگاه قضا در فرآیند رسیدگی به این پرونده و تمامی مأموران انتظامی یگان های دخیل در دستگیری اعضای این باند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه که اجازه کوچک ترین عکس العملی به متهمان داده نشد، تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری و مهمات مربوطه هم از متهمان کشف شد.
سردار مفخمی شهرستانی با تکیه بر اینکه پلیس به هیچ عنوان، اجازه هیچ گونه ناامنی به مخلان نظم و آرامش عمومی نخواهد داد، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند در حال انجام می باشد و پس از تکمیل تحقیقات، مراحل قانونی برخورد قانونی با آنان آغاز خواهد شد.


منبع:

1399/11/13
14:44:05
0.0 / 5
1062
تگهای خبر: آرام , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
خرید زندگی