خرید زندگی
فرمانده انتظامی زرندیه:

راز قتل مرد جوان در تحقیقات از همسر مقتول برملا شد

راز قتل مرد جوان در تحقیقات از همسر مقتول برملا شد

فرمانده انتظامی زرندیه اظهار داشت: راز قتل مرد جوانی که در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس از همسر مقتول برملا شد.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر؛ سرهنگ روح الدین یوسفوند اظهار داشت: در ایام پایانی تابستان سال جاری گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام گردید و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.
وی اضافه کرد: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی خویش را از آشنایان و بستگان مقتول شروع کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: سرانجام با استفاده از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول انجام شده است.
یوسفوند خاطرنشان کرد: با دستگیری همسر مقتول و با عنایت به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی های انجام شده، مشخص شد که این قتل به علت برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: دو متهم دیگر این پرونده هم در عملیات هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گشتند.

1399/09/16
13:06:10
5.0 / 5
848
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
خرید زندگی