معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاكید كرد:
رسیدگی ویژه به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهری
به گزارش خرید زندگی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است و این مهم حساسیت و اهمیت كار ما را دو چندان می كند، ازاین رو یكی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان كسب رضایتمندی حداكثری آنان است.
به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ که بامداد امروز ۱۴مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در جهت تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می نمایند.
یزدانی در ادامه اظهار داشت: ازاین رو گستردگی فعالیتهای حوزه خدمات شهری و هم ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.
وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری عرضه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، اظهار داشت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.
یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق ۲۲گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد، اظهارکرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.
معاون شهردار تهران بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری تصریح کرد و اظهار داشت: زمان رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸ برای ما بسیار اهمیت دارد، ازاین رو تدابیری اتخاذ گردیده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیز در ارتباط با این حوزه در کمترین زمان ممکن رسیدگی و رفع گردد.
به قول یزدانی حوزه خدمات شهری خویش را موظف می داند در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد.
طبق گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیام های شهروندان به صورت ویدئو کنفرانس و در محل این معاونت برگزار شد، مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت به درخواست بیشتر از ۱۰۰ شهروند در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری رسیدگی کردند.
منبع: خرید زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب