خرید زندگی

امكان باز شدن كسب وكارها در آمریكا با كاهش موج كرونا

امكان باز شدن كسب وكارها در آمریكا با كاهش موج كرونا

خرید زندگی: با فروكش كردن موج شیوع كروناویروس در ایالات متحده 10 فرماندار ایالات مختلف شرقی و غربی این كشور برای هماهنگی و تصمیم گیری نسبت به بازگشایی مجدد كسب وكارها ملاقات كردند.


به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، اطلاعیه هایی در این مورد از گروه فرمانداران شمال شرقی به رهبری نیویورك و یك جمع بندی مشابه كه توسط كالیفرنیا، اورگان و ایالت واشنگتن تشكیل شده بود، در حالی صورت گرفت كه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا اعلام نمود هر تصمیمی در خصوص شروع مجدد اقتصاد ایالات متحده بر عهده وی است.
چندین ایالت دیگر نیز اعلام نموده اند قصد دارند محدودیت های اعمال شده بمنظور مقابله با شیوع كروناویروس همچون فاصله گذاری اجتماعی را در صورت كاهش شمار مبتلایان جدید رفع كنند.
هرچند همه فرمانداران تاكید كرده اند هر تصمیمی در خصوص بازگشایی اقتصاد و مدارس و دانشگاه ها با دلیلهای علمی صورت خواهد گرفت چونكه سلامت مردم اولویت دارد.
بنا بر گزارش رویترز، تابحال ۵۸۷ هزار و ۱۷۳ مبتلاشدن به كووید-۱۹ در ایالات متحده آمریكا تایید شده كه از این میان ۲۳ هزار و ۶۴۴ نفر جان خودرا از دست داده و ۳۶ هزار و ۹۴۸ نفر بهبود یافته اند.




منبع:

1399/01/26
23:53:23
5.0 / 5
2860
تگهای خبر: اجتماعی , سلامت , مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
خرید زندگی