خرید زندگی
فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۰ كیلوگرم حشیش در استان سمنان كشف شد

۳۰ كیلوگرم حشیش در استان سمنان كشف شد

خرید زندگی: فرمانده انتظامی استان سمنان از كشف دو محموله قاچاق در روز دوم فروردین ماه ۹۹ در میامی و سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: یكی از این محموله ها ۳۰ كیلوگرم ماده مخدر حشیش بوده است.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، سردار عبدالله حسنی پس از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد انتظامی سمنان با اشاره به اینكه یك دستگاه خودروی پراید در پلیس راه میامی امروز دوم فروردین ماه ۹۹ متوقف و از آن ۳۰ كیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر حشیش كشف شد، بیان نمود: یك مرد ۳۵ ساله در این ارتباط دستگیر شد.
وی با اشاره به اینكه این ماده مخدر در بازرسی های صورت گرفته از داخل این خودرو كشف شد، اضافه كرد: تیم ویژه و كنترل مسیرهای تردد توسط مأموران انتظامی میامی تشكیل و نسبت به رصد این نوع تخلفات هوشیار هستند.
كشف ۳۰۰ میلیون ریال دستكش قاچاق
فرمانده انتظامی استان سمنان، تصریح كرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تبادل اطلاعاتی با مركز از جا به جایی و حمل محموله ای مواد مخدر از مسیرهای مواصلاتی این استان با خبر شدند.
حسنی در ادامه از كشف محموله قاچاق دستكش در پلیس راه سمنان- دامغان هم اطلاع داد و اظهار داشت: كامیونت حمل بار قاچاق با ۳۰ هزار جفت دستكش خارجی در سمنان متوقف و از آنجائیكه راننده ۴۲ ساله آن هیچ گونه سند و مدركی برای عرضه به پلیس نداشت در نتیجه بررسی های بیشتر انجام و محموله قاچاق دستكش به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال ضبط شد.
وی با اشاره به اینكه یكی از اولویت های پلیس هم اكنون مقابله با پدیده قاچاق در حوزه سلامت است، ابراز كرد: پلیس در حوزه مقابله با قاچاق كالا هیچ گونه مماشاتی نمی نماید.

1399/01/03
12:17:07
5.0 / 5
3453
تگهای خبر: پلیس , سلامت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
خرید زندگی