مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خبر داد
افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت
خرید زندگی: شهرداری تهران در جهت حركت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و كاهش نیاز به حضور شهروندان در اماكن عمومی، مبادرت به غیرحضوری كردن تعدادی دیگر از سرویس های شهرسازی كرده است.
به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با بیان این خبر اظهار داشت: باتوجه به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با شیوع كرونا و با همكاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، كوشیدیم تعداد دیگری از سرویس های شهرسازی كه در آن شهروندان گردنگیر به حضور در دفاتر خدمات الكترونیك شهر داشتند را بصورت غیرحضوری نیز ارائه نماییم و شهروندان می توانند بوسیله سامانه «تهران من» به آدرس my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت نمایند.
بگفته فرجود، خدمات اختتام كار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرم های عوارض و خلافی همچون مهم ترین خدماتی است كه در این مرحله بصورت غیر الكترونیك نیز ارائه شده اند و برای دریافت آنها دیگر ضرورتی به حضور در دفاتر خدمات الكترونیك یا سایر واحدهای شهرداری نیست، شهروندان همین طور می توانند فرم های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی را در «سامانه تهران من» مشاهده كنند.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود اشاره كرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران قبل از این و با هدف هوشمندسازی سرویس های شهرسازی، «كارتابل شهروندی شهرسازی» را در سامانه تهران من راه اندازی كرده است كه علاوه بر خدمات فوق، شهروندان می توانند اطلاعات كامل و سوابق پرونده های شهرسازی خودرا مشاهده كنند.
منبع: خرید زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب