خرید زندگی
سردار حسینی اعلام كرد:

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ در جهت كنترل بیماری كرونا

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ در جهت كنترل بیماری كرونا

به گزارش خرید زندگی معاون بهداد ناجا از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ صدای پزشك این معاونت در جهت آموزش و آگاه سازی خانواده ها با محوریت پیشگیری و كنترل بیماری كرونا اطلاع داد.


به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، سردار محمد رضا حسینی در جلسه معاونت بهداد ناجا سفارش های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلوگیری از بیماری كرونا را مورد تاكید قرار داد و اظهار داشت: این فرموده معظم له كه خداوند ما را موظف كرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت نماییم باید در مدیریت بحران بیماری كرونا فصل الخطاب قرار گیرد.
وی با اشاره به انتشار ویروس كرونا در ایام اخیر عنوان كرد: همه نهادها بخصوص نهادهای بهداشتی درمانی با اطلاع رسانی دقیق در مورد راه های انتقال و جلوگیری از این بیماری و همینطور خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری افراد بخصوص افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای تاكید دارند.
حسینی در ادامه سامانه ۱۶۵ صدای پزشك معاونت بهداد ناجا را ظرفیت خوبی در عرضه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده ها دانست و از فعالیت شبانه روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات كاركنان و خانواده ها با محوریت بیماری كرونا اطلاع داد.
گفتنی است، خط امین ۸۲۱۶۵ و خط شهری ۶۳۹۸۲۱۶۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات كاركنان و خانواده ها در زمینه بیماری كرونا است.

1398/12/19
21:24:02
5.0 / 5
3601
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك , خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
خرید زندگی