خرید زندگی
سردار مهماندار در گفت وگو با مهر خبر داد

ممنوعیت تردد و توقف برای راهپیمایی فردا

ممنوعیت تردد و توقف برای راهپیمایی فردا

به گزارش خرید زندگی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیكی ویژه راهپیمایی فردا به منظور محكومیت ناآرامی های اخیر در تهران را شرح داد.



سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت های ترافیكی و ممنوعیت های توقف برای راهپیمایی فردا اظهار نمود: ماموران راهور از بامداد فردا در طول خیابان آزادی و انقلاب و طول خیابان كارگر اجازه توقف نمی دهند و از ساعت ۱۱ نسبت به پاكسازی اقدام می كنند و خودروهایی كه در این خیابان ها پارك كرده باشند، به محل دیگر منتقل می شوند؛ خودرو های پاكسازی شده به طول خیابان طالقانی حد فاصل حافظ تا مفتح منتقل می شوند.
وی اضافه كرد: محدودیت توقف در خیابان آزادی و انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا توحید و خیابان كارگر از میدان حر تا كارگر شمالی و جنوبی و خیابان كشاورز داریم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت های تردد اظهار داشت: محدودیت تردد در شمال در طول بلوار كشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان كارگر و به شرق كریمخان تا قرنی، در شرق در میدان فردوسی، در غرب در تقاطع توحید و آزادی و در جنوب در میدان حر داریم.
مهماندار اظهار نمود: بسته به تعداد جمعیت، شاید در خیابان جمهوری محدودیت هایی اعمال شود ولی به صورت پیش فرض، تردد در خیابان جمهوری طی فردا جریان دارد.
به گفته وی، برای توقف موتورسیكلت ها مكان هایی در نظر گرفته شده كه در ضلع شمال، خیابان كارگر از انقلاب تا بلوار كشاورز، در ضلع جنوب كلیه محورهای جنوبی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان ولیعصر تا میدان فردوسی و پاركینگ های حافظ و علاءالدین در ضلع شرق در خیابان ولیعصر حد فاصل خیابان انقلاب تا میدان ولیعصر و در غرب در خیابان نصرت حد فاصل جمالزاده تا خیابان كارگر و پاركینگ كاوه در خیابان آزادی تقاطع كاوه در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان كرد: برای توقف اتوبوس های شركت واحد، مسیرهایی كه عنوان می شود، در نظر گرفته شده است. این مسیرها عبارتند از بلوار كشاورز، مسیر رفت و برگشت، در حد فاصل كارگر تا میدان ولیعصر، ضلع جنوب خیابان جمهوری (از میدان جمهوری تا كارگر)، جنوب به شمال خیابان توحید از تقاطع توحید ـ آزادی تا چمران ـ فاطمی، جنوب به شمال خیابان جمالزاده پس از آزادی، خیابان كاوه، خیابان شهیدقرنی از میدان فردوسی تا طالقانی (ضلع جنوب خیابان طالقانی حد فاصل فلسطین تا قرنی)، خیابان دانشگاه از جمهوری تا انقلاب، خیابان ابوریحان از انقلاب تا جمهوری و خیابان ۱۲ فروردین از انقلاب تا جمهوری.
وی در انتها اظهار داشت: مسیر جایگزین تردد اتوبوس های آزادی و انقلاب، مسیر میدان فردوسی، خیابان جمهوری، میدان جمهوری، تقاطع توحید ـ آزادی به غرب و بالعكس در نظر گرفته شده است.

1398/09/03
19:13:00
5.0 / 5
4009
تگهای خبر: آرام , پلیس , مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
خرید زندگی