خرید زندگی

تنفس هوای پاك در تهران طی امروز

تنفس هوای پاك در تهران طی امروز

خرید زندگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینكه كیفیت هوای پایتخت هم اكنون در شرایط پاك است، اظهار داشت: انتظار می رود كیفیت هوای مطلوب در تهران تا فردا (۲۵ فروردین) ادامه داشته باشد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: برمبنای پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا، طی برخی ساعات صبحگاه امروز (۲۴ فروردین) افزایش موقتی در غلظت آلاینده ها مشاهده می شود كه عموما ناشی از ازدیاد حجم تردد خودروها در نخستین روز كاری هفته است.

وی افزود: به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، بر سرعت باد افزوده می شود و برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

شهبازی با اشاره به اینكه این وضعیت جوی تا فردا (۲۵ فروردین) كم و بیش ادامه دارد، اشاره كرد: برخی ساعات فردا خصوصاً بعدازظهر همراه با افزایش میزان ابرناكی و افزایش سرعت وزش باد است كه پراكندگی آلاینده ها و به تبع آن بهبود نسبی كیفیت هوا را به دنبال دارد.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران همین طور دمای هوا در پایتخت تا فردا (25 فروردین) افزایش جزیی می یابد.

وی در ادامه اظهار داشت: برمبنای نتایج پیش بینی كیفیت هوا، با وجود افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در بعضی ساعات امروز (۲۴ فروردین) ناپایداری های جوی حاكم سبب برقراری شرایط مطلوب كیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران می شود و انتظار می رود تا فردا (۲۵ فروردین) وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت همچنان در شرایط مساعد قرار داشته باشد.

شهبازی درانتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۳۹ در شرایط پاك قرار داشت، اظهار نمود: كیفیت هوای الان باز با شاخص میانگین ۴۹ همچنان در شرایط پاك است.




1398/01/24
15:23:10
5.0 / 5
4004
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
خرید زندگی