خرید زندگی
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام كرد؛

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند ۹۷

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند ۹۷

به گزارش خرید زندگی سازمان وظیفه عمومی ناجا، كلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یكم اسفندماه ۱۳۹۷ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام نمود: كلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های كارشناسی و بالاتر و همینطور مشمولان گروه پزشكی سراسر كشور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ یكم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ دریافت كرده اند، می بایست با رجوع به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.
در این اطلاعیه آمده است، مشمولان ساكن تهران بزرگ می بایست ساعت ۶ بامداد روز چهارشنبه مورخ یكم اسفند ماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساكن سایر استان ها هم ساعت ۷ بامداد تاریخ ذكر شد، در محل و مراكزی كه در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره لزوم اعزام شوند.
گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.
شایان ذكر است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از راه پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا كانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

1397/11/29
15:02:37
5.0 / 5
4229
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , پزشك , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
خرید زندگی