خرید زندگی
فرماندار تهران تاكید كرد

ضرورت تقویت فعالیت مجتمع صدمه های اجتماعی

ضرورت تقویت فعالیت مجتمع صدمه های اجتماعی

به گزارش خرید زندگی فرماندار تهران با اشاره به اینكه مجتمع صدمه های اجتماعی مشغول عرضه خدمات به صدمه دیدگان اجتماعی است، اضافه كرد: باید این مجتمع تقویت شود و فعال تر كار خویش را ادامه دهد.


عیسی فرهادی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند فعالیت مجتمع فوریت صدمه های اجتماعی در تهران اظهار داشت: این مجتمع بدون تغییر در شیوه و روند فعالیت مشغول عرضه خدمات به صدمه دیدگان است و روزانه فعالیت های تعریف شده را پیگیری می كند، اما لازم است كه تقویت شود.
وی ادامه داد: فعالیت مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی با اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع آوری معتادان متفاوت است؛ یعنی این مجتمع در جمع آوری معتادان متجاهر به گونه ای عمل می كند كه آنها در راه درمان قرار گیرند، البته بدون شك در این حوزه نیازمند تعامل و همكاری دستگاه های ذیربط هستیم و این مجتمع هم با همین هدف تشكیل شده است.
وی درباره روند جمع آوری متكدیان در سطح شهر هم اظهار داشت: به صورت روزانه جمع آوری متكدیان از سطح شهر در حال انجام می باشد و با جدیت پیگیری می شود. در حقیقت جمع آوری متكدیان قانون است و باید اجرا شود. از این منظر نباید آنرا طرح قلمداد كرد اساساً با همكاری و مشاركت مردم در تهران و تعامل و همكاری دستگاه های ذیربط در مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی می توانیم در راه كاهش صدمه های اجتماعی گام برداریم.
وی تصریح كرد: هم اكنون هیچ طرحی برای تغییر شیوه كاری این مركز وجود ندارد و تنها تقویت آن در دستور كار قرار گرفته است.



1397/11/20
22:57:21
5.0 / 5
4291
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
خرید زندگی