خرید زندگی
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آتش سوزی انبار اسفنج به طوركامل مهار گشت

آتش سوزی انبار اسفنج به طوركامل مهار گشت

به گزارش خرید زندگی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینكه آتش تلفات جانی نداشته است عنوان كرد: هم اكنون آتش به صورت كامل خاموش شده و در حال لكه گیری و تحویل محل به كارشناسان جهت بررسی علت حادثه هستیم.


جلال ملكی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حادثه آتش سوزی در انبار ابر و اسفنج در خیابان فدائیان اسلام اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه ظهر امروز آتش سوزی گسترده ای در یك انبار در خیابان فدائیان اسلام پس از ورودی آزادگان رخ داد.

وی افزود: بعد از اطلاع به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، با عنایت به گستردگی آتش سوزی و ستون دودهای غلیظی كه از فواصل دور هم قابل مشاهده بود و ستاد فرماندهی ۵ ایستگاه یه همره نیروهای خود به همراه نیروهای خود و خودروهای تنفسی و تانكرهای آب و عوامل ستاد بحران منطقه ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی با توضیح درباره محل آتش سوزی خاطرنشان كرد: محله آتش سوزی سوله ای مسقف به مساحت بیشتر از ۵۰۰ مترمربع بود كه محل نگهداری ابر اسفنج و تعداد زیادی از ابرها گرفتار آتش سوزی شده و كامل شعله ور شده بود.

ملكی اضافه كرد: آتش در حال سرایت به كارگاه های مجاور بود كه نیروهای آتش نشانی از چند جبهه كار اطفا حریق را آغاز كردند و همچنان در حال عملیات هستند.
ملكی در توضیحات تكمیلی اضافه كرد: آتش سوزی سبب تخریب كامل سقفها شده بود زیر سقفها شیروانی و فلزی بود و آتش به بخش هایی از سوله مجاور هم سرایت كرده بود كه محل نگهداری اتصالات پلاستیكی و لوله های پلیكا بود.

وی افزود: بخشی از انبار سوله مجاور و بخشی از سقف آن تخریب شده بود كه نیروهای آتش نشانی از چند جهت عملیات اطفا حریق را آغاز كردند و از گسترش آتش جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینكه آتش تلفات جانی نداشته است عنوان كرد: هم اكنون آتش به صورت كامل خاموش شده و در حال لكه گیری و تحویل محل به كارشناسان جهت بررسی علت حادثه هستیم.

1397/11/19
02:57:25
5.0 / 5
4182
تگهای خبر: خدمات , سازمان , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
خرید زندگی