خرید زندگی

تداوم هوای ناسالم برای گروه های حساس در تهران

تداوم هوای ناسالم برای گروه های حساس در تهران

خرید زندگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران طی امروز (۴ تیرماه) برای گروه های حساس اطلاع داد و اظهار داشت: هم اكنون شاخص میانگین كیفیت هوای تهران ۱۱۲ است. این شرایط تا فردا (۵ تیرماه) ادامه خواهد داشت.



حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح وضعیت كیفی هوای تهران اظهار كرد: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، طی امروز(۴ تیرماه) وضعیت كیفی هوای پایتخت از لحاظ آلاینده ازن در شرایط نامطلوب بخصوص برای گروه های حساس قراردارد. امروز وزش باد در بعضی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران در ادامه اظهار داشت: پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا برای امروز (۴ تیرماه) نشان دهنده كاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی نسبت به روز گذشته (۳ تیرماه) است و تنها برای برخی ساعات بخصوص بعدازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می رود.

به گفته شهبازی، با تداوم این شرایط جوی در فردا (۵ تیرماه) برای برخی ساعات وزش باد از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می گردد. با عنایت به شرایط جوی تهران انتظار می رود تا فردا وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته باشد.

وی در انتها اظهار نمود: دمای تهران تا روز آینده به صورت جزئی كاسته می شود.




1397/04/04
13:23:37
5.0 / 5
4326
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
خرید زندگی