خرید زندگی
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری تهران خبر داد

راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاكسیرانان

راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاكسیرانان

خرید زندگی: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری تهران از شروع به كار دفاتر هماهنگی امور اداری تاكسیرانی خبرداد.


علیرضا قنادان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه در طول سالهای گذشته به صورت سنتی رسیدگی به امور اداری تاكسیرانی را به شركت های تاكسیرانی تنفیذ كرده بودند، خاطرنشان كرد: در واقع فعالیت های اداری همچون صدور مرخصی، كارنامه و... برای رانندگان از حدود ده سال پیش به شركت های خصوصی تاكسیرانی محول شده بود و این شركت ها هم در ازای فعالیت های اداری هزینه دریافت می كردند.
وی با اشاره به اینكه در هر منطقه یك شركت معرفی كرده و رانندگان را اجبار می كردند كه تنها با یك شركت كار كنند، اظهار داشت: به این روند انتقاداتی وارد است و نهادهای نظارتی هم به این روند ایراد وارد كردند؛ چون كه با مفاد آیین نامه تاكسیرانی هم تطابق نداشته است. بنابراین برنامه ای در جهت اصلاح و بازآفرینی مدل شركتهای خصوصی را در دستور كار قرار دادیم كه برای انجام این مهم علاوه بر بررسی بخش های مسكوت مانده در حال تدوین لوایح جدید برای بررسی در شورای شهر هم هستیم تا ساماندهی در فعالیت های شركت های خصوصی تاكسیرانی تولید شود.
امور اداری تاكسیرانان از فعالیت های حمل و نقلی شركت ها تفكیك می شود

قنادان با اشاره به اینكه در بخش های مسكوت مانده آیین نامه فعالیت دفاتر هماهنگی امور تاكسیرانی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: بر همین مبنا انجام امور اداری تاكسیرانان از فعالیت های حمل و نقلی شركت ها تفكیك می گردد و تاكسیرانان برای انجام امور اداری خود می توانند از هر شركتی استفاده كنند.
وی با اشاره به اینكه در حال رایزنی با شركت ها و كسب نظرات آنها هستیم، اظهار داشت: راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاكسیرانان، نقطه تماس سازمان با رانندگان است كه می تواند برای انجام امور اداری خود در هر منطقه از تهران به این دفاتر رجوع كنند. براین اساس تاكسیران ها برای انجام امور اداری خود مختار هستند و می توانند به هر دفتری بنا به صلاحدید خود رجوع كنند.




1397/03/12
14:17:02
5.0 / 5
4369
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
خرید زندگی