خرید زندگی
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی خبر داد

اجرای نرخ جدید كرایه تاكسی ها از فردا

اجرای نرخ جدید كرایه تاكسی ها از فردا

خرید زندگی: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی اظهار داشت: نرخ های جدید كرایه تاكسی در سال ۹۷ از روز شنبه ۱۲ خردادماه اجرا خواهد شد.


به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، در حدود ۸۰ هزار برچسب نرخ كرایه ۹۷ تاكسی ها از روز شنبه ۱۲ خرداد ماه چاپ و توزیع می گردد. این برچسب ها كه بر روی شیشه جلوی تاكسی های شهر تهران نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت كرایه ها امسال است. این افزایش كه پس از طی مراحل قانونی تعیین شده در حدود ۱۲/۵ درصد است.
علیرضا قنادان مدیرعامل این سازمان از اجرای مصوبه شورای شهر در مورد كرایه تاكسی در سال ۹۷ اطلاع داد و اظهار داشت: چاپ و توزیع برچسب های جدید بر روی حدود ۸۰ هزار تاكسی پایتخت شروع شده و ظرف هفته آتی صورت خواهد گرفت.
قنادان با اشاره به اینكه مبنای افزایش كرایه تاكسی ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب های نصب شده بر روی تابلوهای خطوط و شیشه جلوی تاكسی هاست، اظهار داشت: علاوه بر این در خطوطی كه پرداخت الكترونیكی موبایلی از سال قبل با كمك شركت های دانش بنیان به راه افتاده است، اعمال نرخ های جدید با استفاده از سامانه مركزی صورت خواهد گرفت.
مدیر عامل سازمان تاكسیرانی ادامه داد: مصوبه نرخ كرایه تاكسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاكسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده و بنابراین هم برای شهروندان و هم برای تاكسیرانان به عدالت نزدیك تر است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران، وی خاطرنشان كرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از نرخ های سال ۹۷ علاوه بر برچسب های كرایه در تاكسی ها، تابلوهای خطوط و سامانه های پرداخت الكترونیكی می توانند به سایت سازمان تاكسیرانی به آدرس taxi.tehran.ir هم رجوع كنند.
به قول مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران، سامانه شكایات شهرداری تهران ۱۸۸۸ آماده رسیدگی به هرگونه مشكل شهروندان تهرانی در مورد اجرای كرایه های جدید خواهد بود.



1397/03/11
12:23:07
5.0 / 5
4281
تگهای خبر: سازمان , شهروند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
خرید زندگی