خرید زندگی

تشدید بارندگی در تهران، هوا خنك می گردد

تشدید بارندگی در تهران، هوا خنك می گردد

خرید زندگی: سازمان هواشناسی اعلام نموده امروز و فردا در خیلی از مناطق شاهد افزایش بارندگی و وزش باد شدید خواهیم بود و در بعضی مناطق هوا ۸ تا ۱۰ درجه خنك تر می گردد.



مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز چهارشنبه از شدت بارش ها در شمال غرب كشور كاسته می گردد و عمده فعالیت سامانه بارشی در جنوب غرب، بخش هایی از غرب، دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی خواهد بود كه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ خواهد شد و در بعضی مناطق شرق و شمال شرق كشور هم رگبار پراكنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.
احد وظیفه اضافه كرد: شدت بارش ها امروز در تهران، البرز، قم، لرستان، مركزی، نیمه شمالی بوشهر، چهارمحال و بختیاری، كهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، غرب فارس و غرب اصفهان خواهد بود.
وی ادامه داد: امروز در بعضی مناطق دامنه های جنوبی البرز و نیمه شرقی كشور، وزش باد شدید پیش بینی می گردد و در استان های اردبیل و گیلان هم وزش باد شدید جنوبی ادامه خواهد داشت. همینطور توده غباری كه بر روی جنوب خلیج فارس شكل گرفته است و بر روی نواحی جنوبی و جنوب غرب كشور منجر به كاهش دید شده است، همچنان طی امروز تداوم خواهد داشت.
به گفته وی: فردا پنج شنبه هم این سامانه بارشی در غالب مناطق كشور فعال خواهد بود و شدت بارش در فارس، برخی مناطق یزد و نیمه شمالی كرمان رخ خواهد داد. فردا هم وزش باد شدید در نیمه شرقی كشور پیش بینی می گردد كه در بعضی مناطق جنوب شرق و شرق با خیزش گرد و خاك همراه خواهد بود.
وظیفه تصریح كرد: امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و با فعالیت این سامانه بارشی فردا سواحل دریای خزر و شمال شرق كشور ۸ تا ۱۰ درجه خنك تر می گردد.
هوای تهران امروز ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد، پس از ظهر وزش باد شدید همراه با احتمال تگرگ پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوای پایتخت امروز ۲۴ و كمترین دمای هوا ۱۵ درجه سانتی گراد اعلام شده است.

1397/02/19
13:12:27
5.0 / 5
4851
تگهای خبر: سازمان , مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
خرید زندگی