خرید زندگی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان كرد:

توسعه فضاهای مكث در شهر تهران

توسعه فضاهای مكث در شهر تهران

خرید زندگی: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بر ضرورت تولید نقاط مكث وتعامل در سطح شهر تاكید كردوگفت: فضای مكث بعنوان فضای تعامل و نقطه ای برای زنده كردن حیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری می باشد.


به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، برزین ضرغامی با اشاره به مهم ترین رویكردهای سال جدید سازمان زیباسازی، خاطرنشان كرد: یكی از حوزه های فعالیت این سازمان، تبلیغات فرهنگی است كه در دو بخش دنبال می شود؛ یك بخش تبلیغات مناسبتی است كه به مناسبت ایام خاص مذهبی و ملی انجام می گردد و در كنار این بخش برای امسال یك سری موضوعات كلیدی را مشخص كرده ایم كه می تواند به ارتقای رفتار شهروندی، كیفیت زیست شهری و توانایی همزیستی شاد و بانشاط شهروندان كمك نماید.

وی اضافه كرد: مقرر شده تا این موضوعات در دوره های زمانی پانزده تا بیست روزه بررسی شده و درباره متن و گرافیك كار ویژه ای صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینكه پشتیبانی از كالای ایرانی نخستین موضوعی است كه برای تبلیغات در سال جدید انتخاب شده، اظهار نمود: با عنایت به پیام مقام معظم رهبری برای شعار سال، مقرر است هم به نقش مردم در توسعه كشور یا در كارآفرینی پرداخته شود و هم انتظار آنان از تولیدكنندها مورد توجه قرار گیرد. این نخستین كمپین ماست كه به دنبال آن كمپین های دیگر را هم پیگیری خواهیم كرد. وی با تاكید بر ضرورت تولید نقاط مكث و تعامل در شهر، عنوان كرد: بعنوان مثال پیاده راه سی تیر یك فضای مكث و تعامل و نقطه ای برای زنده كردن حیات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهر است و از این رو دنبال توسعه این فضاها در سال جدید هستیم. وی با اشاره به اینكه در تهران ساختمان های بلند و دولتی بسیاری وجود دارد، اظهار داشت: بحث های نورپردازی و جذاب سازی این بناها را دنبال می نماییم كه باید مشاركت های مردم و دستگاه ها را هم جلب نماییم تا زیبایی های تهران بیشتر شود. از سوی دیگر زیباسازی ها و المان سازی های همیشگی را هم به روز می نماییم و تلاش داریم در آن ها تغییراتی تولید نماییم كه با فكر و فرهنگ و دغدغه مردم بیشتر هماهنگ باشند.

1397/02/10
14:53:53
5.0 / 5
4336
تگهای خبر: تولید , سازمان , شهروند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
خرید زندگی