خرید زندگی

بازگشایی مسیر شرق به غرب پل كریمخان از هفته آینده

بازگشایی مسیر شرق به غرب پل كریمخان از هفته آینده

خرید زندگی: آخرین بخش از عملیات بتن ریزی عرشه شمالی پل كریمخان، شامگاه امروز سه شنبه 14 فروردین ماه صورت خواهد گرفت.



به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی اطلاعیه ای اعلام نمود عملیات بتن ریزی عرشه در مسیر شرق به غرب پل كریمخان امشب به اتمام می رسد تا این مسیر پرتردد ترافیكی بعد از سپری شدن دوره گیرش نهایی بتن، از اواخر هفته جاری زیر روكش آسفالت رفته و نهایتا طی هفته آینده تحویل شهروندان شود.

عرشه شمالی پل كریمخان كه از شامگاه 29 اسفندماه سال قبل به روی تردد خودروها بسته شده است، تابحال بستر اقدامات عمرانی گسترده ای بوده و حجم عظیم فعالیت ها به منظور تغییر وضعیت عرشه به صورت 24 ساعته و در قالب 3 شیفت كاری انجام شده است تا این عملیات در كوتاهترین زمان ممكن به سرانجام برسد.

پل كریمخان یكی از 7 پل سواره رو فلزی شهر تهران به شمار می آید كه به علت مشكلاتی همچون فرسودگی زودرس روكش، از كار افتادگی نئوپرن ها، عدم ظرفیت مناسب در مقابل بارهای جانبی ناشی از زلزله و فرسایش درزهای طولی و عرضی، در حال تبدیل وضعیت به یك پل كامپوزیت بتنی است. مراحل كلی این پروژه شامل حفظ پایه ها و شاه تیرهای فلزی و احداث یك دال بتنی با ضخامتی حدود 10 سانتیمتر روی عرشه فلزی می باشد. پیش بینی می گردد عملیات تغییر وضعیت عرشه جنوبی پل كریمخان اواخر خردادماه امسال و همزمان با فصل تعطیلی مدارس و مراكز آموزشی در دستور كار قرار گیرد.




1397/01/15
16:20:54
5.0 / 5
4338
تگهای خبر: مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
خرید زندگی