خرید زندگی
شهردار تهران تاكید كرد

عزم شهرداری برای تبدیل تهران به شهر زیست پذیر

عزم شهرداری برای تبدیل تهران به شهر زیست پذیر

خرید زندگی: شهردار تهران اظهار داشت: با روی باز از ارتباطات بین شهری و دیپلماسی شهری استقبال كرده و امیدواریم نمایندگان دیپلماتیك كشورهای مختلف و نمایندگان سازمانهای بین الملل در تهران این پیام ما را به كشورهای خودشان منتقل كنند.


به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، نجفی، شهردار تهران در آئین كاشت درخت صلح و دوستی با حضور هیات های دیپلماتیك اظهار داشت: محیط زیست از ظرفیت های زیادی برخوردار می باشد كه یكی از آنها تولید ظرفیتی برای گفت و گوهای ملی، منطقه ای و بین المللی به خاطر احساس نگرانی به آینده بشر و محیط زیست است.
وی ادامه داد: درخت بدون هیاهو و سر و صدا پیام صلح و دوستی را به خاطر سرسبزی، دهندگی، بخشش، قدرت و تواضع منتقل می كند و از این رو است كه امروز هم همین پیام را برای نام مراسم انتخاب كرده ایم. شهرداری تهران هم عزم جدی دارد كه تهران را به شهری زیست پذیر در نرم های بین المللی تبدیل كند.
به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران تصریح كرد: امیدواریم طی چند سال آینده تغییراتی در تهران تولید نماییم كه هم شهروندان تهرانی و هم مهمانان لذت بیشتری از زندگی در تهران را درك كرده و احساس آرامش و آسایش بیشتری از زندگی در شهر تهران داشته باشند. همینطور ما با روی باز از ارتباطات بین شهری و دیپلماسی شهری استقبال كرده و امیدواریم نمایندگان دیپلماتیك كشورهای مختلف و نمایندگان سازمان های بین الملل در تهران این پیام ما را به كشورهای خودشان منتقل كنند.




1396/12/17
20:35:30
5.0 / 5
4556
تگهای خبر: تولید , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
خرید زندگی