خرید زندگی
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست:

پلاستیك بدترین زباله در محیط زیست گیلان است

پلاستیك بدترین زباله در محیط زیست گیلان است

خرید زندگی: كاوه مدنی با اشاره به اینكه پلاستیك بدترین زباله در محیط زیست گیلان است، از دانش آموزان گیلانی خواست با استفاده از انتقال مخاطرات استفاده از پلاستیك به خانواده های خود به كمك محیط زیست گیلان بیایند.



به گزارش خرید زندگی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، كاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر یك روزه خود به گیلان به همراه خرمن اورتگا سفیر كشور اكوادورر در ایران، ضمن بازدید از مركز پرنده نگری و حضور در مركز آموزش پناهگاه حیات وحش سلكه گیلان، اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی گیلان سبب افتخار ایران است.
مدنی با تاكید بر اینكه پلاستیك بدترین زباله در محیط زیست گیلان است، خاطرنشان كرد: دانش آموزان باید با استفاده از انتقال مخاطرات استفاده از پلاستیك در طبیعت به خانواده های خود به كمك محیط زیست گیلان بیایند.
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به دانش آموزانی كه برای آموزش حفاظت از تالاب انزلی در دوره آموزشی پناهگاه حیات وحش سلكه شركت كرده بودند، اظهار نمود: تالاب انزلی و همه اكوسیستم های ارزشمند، نزد ما امانت هستند و باید آن ها را سالم و به دور از آلودگی به نسل آینده تحویل دهیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور خود و سفیر اكوادور در طرح پاكسازی زباله ماسال در جهت كمپین «بی زباله»، اظهار داشت: به همراه سفیر اكوادور در گیلان زباله جمع می نماییم تا همه بدانند كه معضل زباله گیلان تا چه حد جدی است.
مدنی با یادآوری سرانه بالای تولید زباله در گیلان، همینطور افزایش این سرانه توسط گردشگران بخصوص در روزهای گردشگری همچون عید نوروز، تصریح كرد: همه مردم ایران باید كمك كنند تا گیلان زیبا بماند.
بازدید از پناهگاه حیات وحش سلكه و مركز بازدید كنندگان جیر سر باقر خاله، مشاركت در برنامه پاكسازی زباله ماسال در جهت كمپین «بی زباله» به همراه كاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، دیدار با استاندار گیلان و غرس نهال همچون برنامه های سفر یكروزه كاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و خرمن اورتگا سفیر كشور اكوادورر در ایران به گیلان است.

1396/12/16
18:21:18
5.0 / 5
4464
تگهای خبر: كمك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
خرید زندگی