خرید زندگی
مدیرعامل فروشگاه های شهروند خبر داد

آغاز جشنواره عیدانه شهروند، تخفیف 50 درصدی برای بیش از 10 هزار كالا

آغاز جشنواره عیدانه شهروند، تخفیف 50 درصدی برای بیش از 10 هزار كالا

خرید زندگی: مدیر عامل شركت شهروند از آغاز فروش فوق العاده شهروند با عنوان ˮجشنواره عیدانهˮ با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد اطلاع داد.



به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، مسعود سریع القلم با بیان این خبر و با بیان این كه در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام اساسی از جانب شهروندان، جشنواره عیدانه شهروند شروع شده است، خاطرنشان كرد: با هدف تامین كالای مورد نیاز شهروندان در این ایام با مناسب ترین قیمت و بالا ترین كیفیت از روز شنبه 5 بهمن ماه در فروشگاه های شهروند این جشنواره شروع شده است.

سریع القلم در ادامه اضافه كرد: در جشنواره عیدانه شهروند بیش از 10 هزار قلم كالا شامل تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد عرضه شده و شهروندان می توانند كلیه اقلام مورد نیاز خود همچون كالاهای پرمصرف تر در این ایام مانند برنج، گوشت، مرغ، ماهی، آجیل و... را با حداقل قیمت و بالاترین كیفیت در فروشگاه های شهروند تهیه كنند.

مدیر عامل شركت شهروند با بیان این كه در جشنواره عیدانه شهروند ضمن عرضه تخفیفات ویژه برای گروه های كالایی مختلف جوایزه ارزشمند ای هم تدارك دیده شده است، خاطرنشان كرد: این جوایز شامل 25 دستگاه خودرو سواری به مناسبت 25 سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای شهروند و 1397 جایزه غیر نقدی در نظر گرفته شده كه در قالب قرعه كشی به شهروندان اهدا خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شركت شهروند، این مقام مسئول در انتها اذعان داشت: جشنواره عیدانه از 5 اسفند ماه در تمام فروشگاه های شهروند شروع شده و با عنایت به افزایش خرید شهروندان در روزهای پایانی سال، تمام فروشگاه ها تا زمان حضور آخرین مشتری خدمات دهی دارند همینطور فروشگاه شهروند بیهقی و بوستان هم مانند ادوار گذشته به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.




1396/12/07
16:49:36
5.0 / 5
4464
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
خرید زندگی