خرید زندگی

بارش باران و برف در بیشتر مناطق كشور، تهران بارانی می گردد

بارش باران و برف در بیشتر مناطق كشور، تهران بارانی می گردد

خرید زندگی: مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی طی امروز به كشور اظهار داشت: فردا ( ۲۴ بهمن ماه) در نیمه جنوبی و شرقی كشور و در روز چهارشنبه در غالب مناطق كشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی طی امروز ( ۲۳ بهمن ماه) ابتدا برای مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مركزی، دامنه های البرز مركزی و در پس از ظهر به تدریج برای نوار شمالی و مناطقی از شمال شرق كشور بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: فردا (۲۴ بهمن ماه) با تقویت این سامانه، گستره بارش علاوه بر این مناطق، دامنه های جنوبی زاگرس، جنوب غرب و بخش هایی از مركز كشور را در بر می گیرد.

مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه این سامانه بارشی تا ظهر روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) همچنان در این مناطق فعال خواهد بود، اظهار داشت: از پس از ظهر روز چهارشنبه به تدریج از میزان بارش در نیمه غربی كشور كاسته و تمركز بارش روی نوار شمالی و شمال شرق كشور پیش بینی می گردد. همینطور در این مدت بارش در مناطق جنوبی كشور با رعد و برق همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه انتظار می رود سامانه بارشی در روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) از شمال شرق كشور خارج شود. همینطور امروز با عنایت به وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل افزایش دما را انتظار داریم.

این كارشناس سازمان هواشناسی تصریح كرد: فردا به جهت وزش باد شدید در جنوب شرق كشور و استان بوشهر پدیده گرد و خاك و كاهش كیفیت هوا و دید پیش بینی می گردد همینطور در این روز خلیج فارس به جهت وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد بود.

مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش باد خواهد بود. بیشترین و كمترین دمای تهران فردا بین ۱۳ و ۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. افزون بر این آسمان پایتخت در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق، به تدریج كاهش ابر با بیشترین و كمترین دمای ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.




1396/11/23
14:10:45
5.0 / 5
4414
تگهای خبر: مال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
خرید زندگی