خرید زندگی

وزارت حج عربستان جزئیات صدور ویزای عمره را اعلام کرد

وزارت حج عربستان جزئیات صدور ویزای عمره را اعلام کرد

به گزارش خرید زندگی، وزارت حج و عمره عربستان سعودی، تاریخ آغاز عمره را بعد از اتمام موسم حج سال جاری (۲۰۲۴ میلادی) اعلام نمود.


به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، این وزارت خانه اعلام نمود که بعد از اتمام موسم حج سال جاری، عمره از آغاز ماه آینده (محرم) آغاز خواهد شد و مسلمانان از سراسر دنیا می توانند در تمام سال، به جز دوره حج و ایام تشریق، بعد از عید قربان، ویزای عمره دریافت نمایند. وزارت حج و عمره عربستان اعلام نمود: اعتبار ویزای عمره برای زائرین خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آنها به عربستان آغاز می شود. اعتبار ویزای عمره از تاریخ صدور هم به مدت ۹۰ روز عنوان شده است.
ویزای عمره یکی از شروط اساسی سفر برای انجام مناسک عمره است و وزارت حج و عمره مدت زمان مشخصی را برای ویزاهای عمره تعیین کرده که بخشی از تلاشهای این وزارت خانه برای تنظیم و تسهیل مناسک عمره عنوان شده است. وزارت حج و عمره همینطور آورده است که برای تسهیل امور از راه پلت فرم های الکترونیکی مورد تأیید خدمات عمره همچون پلت فرم نُسک برای افراد امکان درخواست صدور ویزای عمره وجود دارد. افراد برای دریافت ویزای عمره، ابتدا باید وارد اپلیکیشن نُسک شده و گزینه "صدور مجوز انجام عمره" را انتخاب کنند و با عرضه اطلاعات مورد نیاز مانند کشور محل اقامت، ملیت و نوع اقامت درخواست ویزای الکترونیکی را ارسال نمایند و پس از وارد کردن تمام اطلاعات و طی مراحل بعدی منتظر دریافت ویزا باشند.


منبع:

1403/04/12
19:18:19
5.0 / 5
237
تگهای خبر: خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
لینک دوستان خرید زندگی
خرید زندگی