خرید زندگی

فرش قرمز جشنواره فجر برای خادمین پایتخت

فرش قرمز جشنواره فجر برای خادمین پایتخت

خرید زندگی: قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اكران فیلم های فیلم فجر برای خادمین پایتخت در ایوان شمس اطلاع داد.


حجت الله ایوبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان خبر پخش فیلم های جشنواره فیلم فجر برای خادمین شهر در ایوان شمس اظهار داشت: امسال با كمك تهیه كنندگان، كارگردانان و.. این فرصت فراهم گردید تا خادمین شهر كه به شكلی گمنام هستند میهمانان ویژه جشنواره فیلم فجر در این محل باشند.
وی با اشاره به اینكه این خادمین، گمنام هستند و كمتر مورد توجه قرار می گیرند، اظهار داشت: بخش عمده ای از زحمت شهر به دوش این افراد است و حالا فرصتی فراهم شده تا این افراد میهمانان ویژه فرش قرمز جشنواره فیلم فجر باشند.
ایوبی با اشاره به اینكه منتخبی از فیلم های جشنواره برای گروههای هدف در شهرداری تهران اكران می شود، ادامه داد: در روزهای اكران فیلم های جشنواره فجر، نیروهای خدماتی شاغل در سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران (باغبان های شهر)، نیروهای خدماتی و حفاظت شاغل در بوستان های بانوان، بانوان باغبان، پرسنل شاغل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پرسنل شاغل در سامانه 137، پاكبان های شهر و بانوان و آقایان تطهیر كننده شاغل در بهشت زهرا (س) بخشی از گروههای هدف برای اكران فیلم های جشنواره فیلم فجر هستند.
ایوبی تصریح كرد: همینطور بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، پرسنل شاغل در مددسراها، سامان سراها و مراكز خدمات اجتماعی تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی، نیروهای خدماتی شهرداری، نیروهای حفاظتی شهرداری و افراد تحت پوشش مدرسه رویش و مراكز پرتو از دیگر گروههای هستند كه فیلم های جشنواره فیلم فجر را به نظاره می نشینند.
وی تصریح كرد: عرضه برنامه های فرهنگی به خادمین شهر ادامه خواهد یافت.
به گزارش خرید زندگی به نقل از ایسنا، 600 نفر از «پاكبانان شهر» و كارگران مدیریت پسماند شهر تهران، اولین گروه از خادمین شهر بودند كه به تماشای دو فیلم از جشنواره فیلم فجر در ایوان شمس نشستند و جدول زیر هم زمان عرضه این خدمات را مشخص می كند.





1396/11/16
15:22:26
5.0 / 5
4245
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
خرید زندگی