رییس كمیته اقتصاد شورای اسلامی شهر تهران:
در دوره چهارم مدیریت شهری برای هر تهرانی ۱۰ میلیون تومان بدهی باقی گذاشتند
رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ترجیع بند گزارش های حسابرسی سال های دوره چهارم مدیریت شهری حاکی از بدهی های انباشته، واگذاری های غیر ضابطه مند و عدم رعایت مسائل بیمه ای بوده که حاصلش ۶۹ هزار میلیارد تومانی بدهی بوده یعنی برای هر تهرانی ۱۰ میلیون تومان بدهی باقی گذاشتند و اگر امروز اقدامات شورا نبود این بدهی به بیست میلیون تومان به ازای هر تهرانی می رسید.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۲۲:۳۶:۴۴