معاون شهردار تهران تاكید كرد
گسترش حمل و نقل پاك راهبرد اصلی مدیریت شهری
به گزارش خرید زندگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گسترش حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه و مترو را راهبرد اصلی مدیریت شهری خواند وگفت: برای رسیدن به دو هدف مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا، نیازمند ادامه دو رویکرد توسعه سامانه های حمل و نقل پاک و اولویت دادن به پیاده محوری و پرهیز از خودرومحوری هستیم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۲۳:۳۱:۵۴