فرماندار شهرستان ری:
شهرداری تهران برای مركز نگهداری سگ های بدون صاحب آرادكوه مجوزی ستاندن نكرده است
به گزارش خرید زندگی فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به فعالیت مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب در مجموعه آرادکوه اظهار داشت: شهرداری تهران برای فعالیت این مرکز از فرمانداری ری مجوزی ستاندن نکرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۳:۵۴:۴۸