توضیحات سازمان زیباسازی تهران درباره تخریب مجسمه میدان آزادی
به گزارش خرید زندگی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران درباره تخریب مجسمه میدان آزادی توضیح داد و اظهار داشت: این مجسمه همچون المان های موقتی است که در بهارستان سال ۹۸ در تهران نصب گردید و به علت نداشتن زیرساخت های مناسب نظیر بتن و اسکلت بندی امکان مرمت آن با هزینه معقول ممکن نبود.
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۲۳:۲۰:۱۴