خرید زندگی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

۲۸۵۴ قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

۲۸۵۴ قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری دو هزار و 854 قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان آگاهی داد و اظهار داشت: از این تعداد چهار درصد را زنان می سازند.



به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، سرهنگ عباس نادعلی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۵۴ قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان دستگیر شدند، اظهار داشت: برنامه های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از عوامل ایجادکننده لطمه های اجتماعی در استان بطور جد اجرا و پیگیری می شود.
وی بابیان اینکه زنان چهار درصد افراد دستگیرشده در رابطه با مواد مخدر را می سازند، اضافه کرد: برای جلوگیری از این اقدامات طرح های محله محور برای پاک سازی مناطق آلوده و همین طور مقابله با خرده فروشان انجام شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه از ۵۰۱ مرحله پاک سازی مناطق آلوده سطح استان ۱۷۸ مرحله مبارزه با خرده فروشان بوده است، اظهار داشت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
نادعلی بابیان اینکه از شروع سال جاری تا حالا ۱۰ عملیات مسلحانه مقابله با اشرار نیز در سطح استان به انجام رسیده است، در ادامه اشاره کرد: درمجموع این عملیات ها ۲۳ قبضه انواع سلاح و مقادیر زیادی مهمات از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
وی بابیان اینکه در عملیات مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند، اضافه کرد: شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در زمره اقدامات نیروی انتظامی قرار دارد که مبارزه با آن به صورت جدی در استان سمنان دنبال می شود.

1399/10/22
17:08:42
0.0 / 5
1082
تگهای خبر: اجتماعی , پلیس , زنان , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
خرید زندگی