خرید زندگی

ثبت پانصد و پنجاه هزار تماس ورودی و خروجی در مركز 122 آبفای قم در سال قبل

ثبت پانصد و پنجاه هزار تماس ورودی و خروجی در مركز 122 آبفای قم در سال قبل

خرید زندگی: قم رئیس مركز 122 شركت آبفای قم از ثبت پانصد و پنجاه هزار تماس ورودی و خروجی در این مركز در سال قبل خبرداد.


به گزارش خرید زندگی به نقل از روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان قم، علی اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مركز 122 آبفای استان قم در سال قبل پرداخت و گفت: در سال 98 بیش از 550 هزار تماس ورودی و خروجی در كارنامه كارهای ارتباطی این مركز به ثبت رسید.
وی با اعلان اینكه در سال قبل حدود 284 هزار تماس تلفنی با مركز 122 قم برقرار شده است، اظهار داشت: این میزان تمام نسبت به زمان مشابه سال پیش از آن با 8 درصد افزایش مواجه بوده كه نشان از توجه مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.
رئیس مركز 122 شركت آب و فاضلاجب استان قم بیشترین تماسهای ورودی به این مركز را در حوزه خدمات امور مشتركین همچون صورتحساب، خدمات واگذاری انشعاب و تغییرات انشعاب اعلام و اشاره كرد: خدمات فوریتی شامل اعلام حوادث انشعاب و شبكه و قطع یا افت فشار آب در رتبه دوم تماس با این مركز قرار دارد.
وی همین طور با اشاره به تماسهای خروجی مركز 122 آبفای قم، از حدود 284 هزار تماس با مشتركین از طرف این مركز در سال قبل آگاهی داد و اظهار داشت: تماسهای خروجی به دو صورت پیام های صوتی و گفتگوی همكاران مركز با مشتركین انجام می شود.
جعفری با اعلان اینكه از تعداد تماسهای برقرار شده با مشتركین بیش از 243 هزار مورد پیام صوتی در زمینه اطلاع رسانی قطع آب، پیام محافظت از كنتور در زمستان، وصول مطالبات، ارائه خدمات غیرحضوری و... بوده است، اظهار داشت: بیش از 40 هزار تماس نیز توسط همكاران مركز در زمینه نظرسنجی، ارائه نتیجه پیگیری مشكلات به مردم، پیگیری درون سازمانی و هماهنگی های موردنیاز با مشتركین انجام شده است.
وی مركز 122 را جامع ترین درگاه ارتباطی شركت آب و فاضلاب با مشتركان توصیف كرد و با اعلان اینكه 54 موضوع خدمت برای ارائه به مردم در این مركز تعریف شده است اظهار داشت: این خدمات شامل تمام درخواست های مشتركین در همه حوزه های در رابطه با شركت آب و فاضلاب می شود.
رئیس مركز 122 شركت آب و فاضلاب استان قم فعالیت بدون وقفه و شبانه روزی را از دیگر مزیت های این مركز برشمرد و تصریح كرد: مشتركین در هر ساعت از شبانه روز می توانند همه خدمات موردنیاز خود شامل درخواست های خرید انشعاب، خدمات بعد از فروش و صورتحساب را از این مركز دریافت نمایند.
وی ارائه خدمات غیرحضوری را جزء سیاست های شركت آب و فاضلاب استان قم و در امتداد اهداف دولت الكترونیك دانست و تاكید كرد: سال قبل با خدماتی كه مشتركان از مركز 122 آبفای استان دریافت نمودند از مراجعه حضوری 60 هزار مشترك به مناطق شركت آب و فاضلاب و دفاتر پیشخوان جلوگیری به عمل آمد.




منبع:

1399/01/16
17:12:20
5.0 / 5
2992
تگهای خبر: خدمات , خدمت , دولت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
خرید زندگی