خرید زندگی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاكید كرد

هدف گذاری برای راه اندازی یك بازار میوه و تره بار در هر محله تهران

هدف گذاری برای راه اندازی یك بازار میوه و تره بار در هر محله تهران

به گزارش خرید زندگی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اظهار داشت: همه محله های تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و ازاین رو، راه اندازی یك بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدف گذاری كرده ایم.


به گزارش خرید زندگی به نقل از مهر، مجتبی یزدانی در سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران اضافه كرد: شرایط اقتصادی جامعه از دیگر علل افزایش اقبال عمومی نسبت به میادین میوه و تره بار است، چنانچه بعنوان نمونه، قیمت پرتقال كه در میادین میوه و تره بار بین ۳ تا ۴ هزار تومان است، در فروشگاه های شمال شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان و در فروشگاه های جنوب شهر ۵ تا ۷ هزار تومان به فروش می رسد. وی با اشاره به اینكه علاوه بر میوه و تره بار، در بحث گوشت قرمز، مرغ و آبزیان هم از شرایط خوبی در میادین میوه و تره بار برخوردار هستیم، اظهار نمود: مردم با رفتن به این مراكز، می توانند مایحتاج روزانه و هفتگی خویش را با كیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه كنند. یزدانی با اشاره به اینكه هم اكنون ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار داریم و تا آخر سال ۱۰ بازار جدید هم راه اندازی می شود، خاطرنشان كرد: با اولویت محله هایی كه فاقد بازار هستند، راه اندازی ۲۲ بازار برای سال آینده و ۱۵ بازار برای سال ۱۴۰۰ را در دستور كار داریم. معاون شهردار تهران در پایان، كیفیت مطلوب، مكان یابی مناسب، دسترسی ساده و قیمت ارزان را همچون علل و عوامل استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار بر شمرد و تصریح كرد: همه محله های تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و ازاین رو، راه اندازی یك بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدف گذاری كرده ایم.

1398/09/19
22:02:04
5.0 / 5
376
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , شهروند , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
خرید زندگی